lördag 26 december 2009

Julkort nr 9

Hej och god jul.... det får man ju säga en dag till... får passa på nu och lägga ut mina julkort innan julen är över. Idag blir det en lugn hemma dag..förövrigt har julen spenderats tillsammans med familjen. Och det är ju SNÖ ute... och det är ju så härligt!!! Vi får gå ut en stund i em...V är fortfarande lite hostig och snorig så det får inte bli så så lång stund.

På detta kort har jag använt en Tilda från årets kollektion, målad med ProMakers. Snöstjärnan är en spellbinders dies. Blommorna från Magnolia. Alla papper charkade. Första gången som jag använde tårtpapper, har känt att det inte riktigt var min grej men tyckte väl inte att det blev så illa..... Valde brunt och rosa och tyckte att det blev ett fint julkort...


Insidan...


Baksidan...


Kan bli mer inlägg idag när jag har en hemmadag samt att det är ju sista jul dagen för i år...

På återseende!
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar