onsdag 6 januari 2010

Födelsedagskort

Hej!
Nu har alla helgerna kommit och gått...idag var sista kalaset, Min underbara mormor fyllde år, så nu har vi ätit massor av hemmagjoda kakor!
Självklart gjorde jag ett kort till henne, detta kommer snart.

Detta kort gjorde jag före jul... det är ett födelsedagskort till min kusin / fadderbarn som fyllde 12 år. Ett ganska enkelt kort och inte med någon text på framsidan. Det är ett "Kuvertkort", ville göra ett kort som jag kunde stoppa pengar i då detta var vad han önskade sig.

Kortet går i turkos och brunt, pappren inhandlade på NiPe och Designat. Killen kommer från Magnolia och deras stämpelklubbs vinter paket. Han är färglagd med ProMakers. Har bla använt en fiskarns - stans på kortet.


Nu blir det läggdags för den lille och sedan är det bara en dag kvar av min julledighet, sedan väntar jobb hela helgen. Hoppas på att hinna med att pyssla lite i kväll, håller på med ett annorlunda projekt...

Ha det gott!
Kram
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar