fredag 1 januari 2010

Kort till en lite kille...

Hej och God fortsättning!
Vi firade in det nya året tillsammans med vänner och åt mycket god mat! Gjorde en fin "Gott nytt år" present denna visas lite senare...ska bara föra över fotot till datorn.

Här kommer kortet som jag skulle ha visat tidigare i veckan, jag fattar inte vad tiden tog vägen... jag hann inte med det som jag hade tänkt...men så är det ju ibland...eller nästan jämnt...

Detta kort fick det nya tillskottet Filip. Det är min svägerskas bror som fått en liten pojk han kom lagom till jul...

På detta kort har jag använt en Magnolia stämpel, färglagd med promakers. Datum stämpeln är från Pysselmyran och här har jag ringat in fördelsedatumet. Filip är utstansat i QK Metro alfabet.

Inspirationen till detta kort fick jag av det kort som jag fick från mina arbetskamrater för två år sedan när min son föddes.
Tack än en gång för det fina kortet Helena!!




Blev ett så där foto på kortet, lite snett...
Nu blir det mys... återkommer senare med nyårspresenten.
Hoppas på att 2010 blir ett lite mer aktivt pysselår för min egna del!!!
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar