fredag 6 november 2009

3 års kort

Detta är ett beställt tre års kort. Gjorde det i våras... stämpeln från Magnolia vet inte sen när... Pappren har jag köpt på mässan i Göteborg...men vet inte på vilket ställe. Knapparna är köpta på Slöjddetaljer. Biljetten på framsidan har jag skrivit ut på datorn. Såg att jag oxå använt PearlMakers inuti kortet. Ballongerna är utstansade med en QK die. Alfabetet är utsatansade i Tadpole, CuttleKids och från Moonlight från QK.

Så här ser framsidan ut...


En närbild...


Inuti...Moa heter tjejen som fick kortet... hon är barnbarn till nära vänner till mina föräldrar...


Kan kanske komma mer kort under kvällen....nu när man börjar få lite häng på hur man gör med en blogg...

Ha det gott! Nu vankas det Idol!!
Emma

1 kommentar:

  1. Hejsan Emma!! VAD roligt att hitta dig här... ska gärna terrorisera dig med en massa kommentarer... jag blev visst först med att lägga mig som följare till din sida, så det blir svårt att slippa undan!
    Tjusiga kort du gjort! Så roligt att se vad som skapas när man inte är med också...
    Många kramar, Annacarin

    SvaraRadera