torsdag 26 november 2009

Tändsticksaskar nr 2

Hej! Ett sent inlägg i dag... har varit och pysslat...så snart kommer det mera julkort!!! Väntar ivrigt på stämpelpaket från Magnolia så nu får jag lugna mig lite med julkorten.


Dessa sakar ska ju frökarna på dagis få, ska göra en till sen är de klara...
Papper från NiPe och ljuset från Magnolia. Stjärnan är utstansad i Spellbinders med rinestons på samt glittermist...syns inte så bra på fotot.
Framsidan...


Baksidan...


Hej då...nu blir det inga inlägg under helgen... jobbar hela helgen..

HA DET!
EMMA

1 kommentar:

  1. Åh, vad fina de blev.. Det är en perfekt liten julklapp/julhälsning! jag glömde köpa tändsticksaskar idag kom på det när jag gått ut och orkade bara inte gå in igen!!!
    Måste skylla på att jag var inne i butiken redan kl. 8.00 He he
    Ha det gott, kram Annacarin

    SvaraRadera