fredag 6 november 2009

Födelsedagskort

Idag var det min lott att gå upp med sonen...vaknade inte förrän vid 7 men han har sovit dåligt i natt så vi får se hur dagen blir... passar på att lägga in ett inlägg medans han tittar på Fåret Shaun...

Det blir ett axplock med födelsedagskort!


Detta födelsedagskort fick min svägerska. Blomstämplarna är från Pysselmyran och målade med akvarellpennor. Stjälkarna har jag gjort av cardstock. Grattis är utstansat i Tadpole från CuttleKids. Pappren har jag som vanligt inte koll på... köpa på mässa i Göteborg. Bandet har jag köpt i en sybehörsaffär.



Ingen bra bild.... Detta kort fick min älskade moster, som är väldens bästa moster. Flickstämpeln är en Magnolia stämpel, inköpt 2007. Målad med ProMakers. Datumstämpeln kommer från Pysselmyran-en riktig favorit!! Pappren kommer från Designat. På den bruna cardstocken har jag använt Cuttlebugs Goosebump, Polka Dots. Grattis är utstansat i Jaquline från QK. Bandet har jag köpt på en sybehörsaffär här i Vara.


Detta födelsedagskort gjorde jag till en av våra nära vänner när han fyllde 35. Stämpeln är en Magnolia stämpel som är målad i akvarell. Grattis är utsatnsat i Zoe från QK. Pappret kommer från Slöjddetaljer samt från NiPe i Vedum. Blommorna är från You Do tror jag. Ett ganska enkel kort...det var ju till en man och de är ju inte så krusiduliga...


Nu ska jag gå och äta frukost sedan ska det städas färdigt men sen... då blir det kortmakeri på högnivå... Så vi kanske ses fler gånger i dag.
Emma



2 kommentarer:

  1. Snygga grejjer du har lagt ut... visst är det roligt!
    Jag har skrivit lite om dig på min blog...!
    Ha det gott, Annacarin

    SvaraRadera
  2. TACKAR för de fina kommentarerna!! Ja det är jättekul...nästa lika kul som att göra korten men bara nästan...

    SvaraRadera