söndag 8 november 2009

Julkort nr 2

Här kommer julkort nr 2.

På detta kort har jag använt papper från InKido. Motivstämpel är från Magnolia, vet inte sen när. Den är målad med ProMakers pennor. Textstämpel köpte jag i höstas på en stämpelmässa i Partille, företaget hette Osmil. Jag har oxå använt PearlMaker. Bandet har jag fått från min mamma.


Insidan av kortet... Textstämpel har jag köpt på min allra första mässa i Göteborg, dock vet jag inte på vilket företag. TACK Helena som visade mig denna värld och för att jag fick följa med denna gång och alla andra gångerna!


Baksidan på kortet...enkelt. Handgjort har jag skrivit utfrån datorn.


I dag blir det till att fira pappor och morfar... em och kvällsmys i Grästorp! Nu blir det kanske inte så många inlägg på ett par dagar... jobbar i stort sett från morgon till sen kväll varje dag denna vecka.



Ha det gott till nästa gång!

Kramizar

Emma

1 kommentar:

  1. Gillar verkligen ditt julkort!
    Vacker stämpel, enkla rena linjer. Tilltalar mig som har svårt att få till det med mycket saker på mina kort.
    kram//mia

    SvaraRadera