måndag 23 november 2009

Julkort nr 5

Hej hallå! Det var ett tag sen jag la in något... skrev ju att jag skulle visa alstren jag gjorde förra söndagen när vi pysslade hela dagen... men var denna vecka tog vägen det vet inte jag...jobbat hela helgen, bara varit hemma och sovit i några timmar. Men jag har haft en kul helg på jobbet! Ev. jobb i kväll och imorgon ledig så då är målet att påbörja adventsstädningen...jobbar nämligen hela nästa helg oxå...och så SKA jag hinna med lite pyssel.

Nu till ett av korten som jag gjorde förra söndagen. Detta kort är ganska enkelt... Detta kort är ett långsmalt kort. Pappren har jag köpt på mässa och på NiPe. Stämplarna vet jag inte var de kommer i från... Motiven har jag färglagt med ProMakers. Bandet har jag köpt på Stoff och Stil, ett tygföretag. Framsidan...


Insidan...hela familjen med!!!

Baksidan...Handgjort - stämpeln har jag köpt på en mässa.


Gjorde mer saker på denna dag men tänkte spara lite på dessa och visa under veckan. På torsdag blir det lite pyssel igen, hos en arbetskamrat. Det ska bli skojigt!
Vi ses snart igen!! Hoppas jag...
Kramizar
Emma

1 kommentar:

  1. Hejsan! Superfint! Gillar tomtarna massor, och härliga färger har du använt! Kanon! Lycka till med adventsstädandet, blir härligt med lite ljus och stjärnor i det här mörkret :-) Kram kram

    SvaraRadera