fredag 13 november 2009

Rosa kort

Hej!
Nu var jobbveckan slut för denna gång... I em blir det bad med barnen och sedan pizza. I morgon bär det av till Ullared men på söndag då ska jag pyssla!!

Så här kommer ett kort från mig som jag gjorde för ca 2 månader sen som jag skickade till en gammal vän... Blev ett mycket uppsakttat kort och sådant värmer ju alltid!!!



Vikningen på detta kort hittade jag på... finns säker någon som gjort detta tidigare. Kortet är som ett kuvert och ett kort stoppas i. Detta kort har ett organsaband runt sig. På detta kort har jag som oftast jag gör har jag använt Magnolia stämplar, blomman och flickan är sedan i våras. De är målade med ProMakers. Blommorna som hon har i knät har fått 3-D lack på sig. Rosetten i håret har prickarna fått halvpärlor på sig. Samt i blommorna. Pappren är bla från InKido och är charkade. Även använt Spellbinders. Tagsen har jag skrivit ut från datan.


Närbild på flickan...


Det var allt för denna stund...kanske ses fler gånger i dag!



HA DET GOTT
KRAMIZAR
EMMA


1 kommentar:

  1. Jösses vad du producerar ursnygga kort:)
    Underbart kort med en härlig vikning !
    Jättefint dekorerar och färglagt.
    Ja, vi kanske synes imorgon då men helt klart på söndag. Är supertaggad.
    Ska faktiskt börja packa redan idag.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera